Heeft u feedback?
Wij horen graag wat we beter kunnen doen. Geef HIER uw feedback over de opleiding en HIER uw feedback over de docent.
Heeft u een klacht?
We willen graag dat je tevreden bent over je opleiding en een fijne ervaring hebt. Mocht je toch een klacht hebben, laat het ons dan weten via het contactformulier of per aangetekende brief naar Klimaatcoaching.nl, de bergkamp 34, 5825 AH Overloon, Nederland. Zo heb je altijd een kopie van onze correspondentie.
Voor het beter verwerken van je klacht ontvangen we graag de volgende informatie:
- De naam die je ook gebruikt voor je inschrijving en adresgegevens
- De datum waarop je de klacht
- Een omschrijving van de klacht
- Eventuele voorgaande correspondentie om de klacht te verduidelijken
- Eventueel een voorstel voor een redelijke oplossing waarmee voor jou de klacht is opgelost.
Een klacht wordt vertrouwelijk behandeld. De klacht wordt binnen 5 werkdagen in behandeling genomen. Klimaatcoaching.nl reageert binnen 1 week. We handelen klachten af binnen 4 weken. Is er toch meer tijd nodig om onderzoek te doen, dan stellen we je daarvan binnen 4 weken op de hoogte. Ook lichten we het uitstel toe en geven we een indicatie van wanneer we verwachten uitsluitsel te kunnen geven.
Er is een aparte collega, Rick van der Meer, die er toezicht op houdt dat alles volgens de regels verloopt. Je klacht wordt een jaar bewaard.
Hopelijk kunnen we de klacht naar tevredenheid oplossen. Ben je niet tevreden over de afhandeling, dan kun je voor een onafhankelijke beroepsmogelijkheid terecht bij WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Je kunt pas terecht bij de WebwinkelKeur met een geschil, als een klacht niet naar jouw tevredenheid is opgelost.
Het is mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Het staat je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie al waarderen we het natuurlijk wel als je een klacht eerst bij ons meldt.